Патрыятызм як фактар развіцця і фарміравання асобы

Якой павінна быць практыка фарміравання грамадзянскасці і патрыятызму падрастаючага пакалення, каб адпавядаць сучаснаму накірунку сацыяльна-эканамічнага развіцця нашага грамадства? Як павінен працаваць сённяшні педагог, каб выхаваць маладых людзей у духу высокай грамадзянскасці і сацыяльнай актыўнасці?

Адказы на гэтыя пытанні шукалі педагогі Бортнікаўскай школы ў час правядзення педсавета “Выхаванне грамадзянскасці і патрыятызму як адзін з напрамкаў дзейнасці ўстановы адукацыі па фарміраванні ў вучняў грамадзянскай самасвядомасці”.

Дзейнасць педагагічнага савета ажыццяўлялася праз работу ў групах.

На пачатку пасяджэння выступіла дырэктар школы І.В. Нікалаева і паведаміла ўдзельнікам педсавета яго мэту, вызначыла задачы. У сваім выступленні “Патрыятызм як фактар развіцця і фарміравання асобы” зрабіла акцэнт на гісторыі фарміравання паняцця “патрыятызм” і яго розных уяўленнях у залежнасці ад грамадска-палітычнага ладу, дзяржаўнай палітыкі і асаблівасцей развіцця дзяржавы — ад эпохі Адраджэння да сённяшніх дзён.

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце С.І. Сіліч расказала аб сістэме работы школы па патрыятычным выхаванні вучняў.

Актыўна дзяліліся настаўнікі сваім уласным вопытам у пэўным накірунку дадзенай праблемы. Прадстаўлялі фрагменты ўрокаў, факультатыўных заняткаў, выхаваўчых мерапрыемстваў, дэманстравалі метады і прыёмы, якія садзейнічаюць фарміраванню ў вучняў грамадзянскай самасвядомасці, нацыянальнай годнасці, патрыятызму.

Ірына НІКАЛАЕВА,

дырэктар Бортнікаўскай СШ

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.